به سایت آلپ تیم خوش آمدید🌹 سایت ما دارای دو بخش محصولات و آموزش ها است🔥 امید است از سایت ما لذت ببرید🌈 کانال ما در تلگرام : @alpgram

علت خاموش بودن چراغ ADSL مودم

یکی از مطرح‌ترین مشکلات مشترکین خاموش بودن چراغ ADSL می‌باشد که برای بررسی مشکل می‌توانید از طریق راه‌های زیر اقدام نمایید

🔸از روشن بودن مودم(روشن بودن چراغ Power)اطمینان حاصل نمایید

🔸از اتصال صحیح کابل تلفن به پشت مودم(طبق بند مربوطه در دفترچه) مطمئن شوید و بررسی نمایید که کابل متصل شده به پشت مودم، به خط تلفنی که رانژه شده است نیز متصل باشد

🔸از وجود بوق بر روی خطی که رانژه شده است مطمئن شوید

🔸از اتصالات صحیح اسپلیتر اطمینان حاصل نمایید.در نظر داشته باشید معیوب بودن اسپلیتر نیز می تواند موجب خاموش شدن چراغ ADSL بر روی مودم گردد.برای اطمینان می توانید مودم خود را به تنهایی و بدون اسپلیتر به خط تلفن متصل نمایید و سایر دستگاه های موجود بر روی خط تلفن رانژه را از روی خط بردارید.نظیر(Fax و....)

🔸تمامی دستگاه ها از جمله صفر بند،Caller ID،دو شاخه ضد برق و... را از روی خط برداشته و مودم را بدون اسپلیتر و وسایل جانبی به خط تلفن متصل نمایید.(پریز یا دوشاخه ضد برق برای جلوگیری از سوختن تلفن در هنگام اتصال اشتباه آن به پریز برق استفاده می گردد که خود می تواند موجب خاموش شدن چراغ ADSL گردد)

🔸کابل تلفن متصل به مودم را تعویض نموده و مودم را به پریز تلفن دیگری که مربوط به خط ADSL تان می باشد متصل نمایید

📍در صورت بررسی تمامی موارد فوق و در صورت ادامه مشکل می توانید با پشتیبانی فنی اینترنت خود تماس حاصل فرمایید